قرارگاه شهید فهمیده
معرفتی،سیاسی،شهید پژوهی
 
 

مفهوم موسیقی روایت ایه



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 5 دی 1390برچسب:, :: 11:20 :: توسط : برو بچ قرارگاه شهید فهمیده

بازم سلام به دوستای خوبم.بچه ها یکی از امکانات وبلاگمون،عضویت در وبلاگه که میتونید با عضو شدن در اون از امکاناتی که فقط مخصوص اعضاست استفاده کنید.در ضمن اگر برای ارسال مطلب در وبلاگ از طریق نظرات اقدام میکنید و اگر مطلبتون خیلی طولانیه،اونا رو توی دو یا چند نظر بفرستید و به ترتیب اونارو شماره گذاری کنید. در ضمن حتما هم نظر بدید تا ما بهتر بتونیم از کمک شما دوستای گلمون استفاده کنیم.  ممنون از اینکه از وبلاگ خودتون دیدن کردید.


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1398برچسب:, :: 10:38 :: توسط : برو بچ قرارگاه شهید فهمیده

رزمايشي‌که ۲۳ دلاربر قيمت نفت افزود

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۴۹



مارکت ‌واچ، از نشریات اقتصادی غربی که به تحلیل بازارهای جهانی می‌پردازد، درگزارشی از هراس غرب از مانور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درآب‌های منطقه‌ای پرده برداشت.

پایگاه خبری انصارحزب الله:ایران چندی پیش عنوان کرد که اگر قرارباشد تهدیدات عملی شود تنگه استراتژیک هرمز را که به شاهراه انرژی جهان مشهور است، خواهد بست. این تهدیدات با رزمایش ولایت ۹۰ هم عجین شد وفرمانده نیروی دریایی ارتش هم عنوان کرد که این کار برای ایران مانند «آب‌خوردن»است.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:بستن تنگه هرمز,رزمایش ولایت 90,افزایش قیمت نفت, :: 10:31 :: توسط : برو بچ قرارگاه شهید فهمیده

تغيير عمده در بحرين به قيام عمومي در عربستان مي‌انجامد



بازنده نهايي نبرد فرسايشي كنوني همانطور كه آمريكايي‌ها هم به آن اذعان دارند، قطعا آل خليفه خواهد بود، اما اين روند هزينه‌هاي سنگين و همه‌جانبه‌اي را نيز به مردم بحرين تحميل خواهد كرد

دماسنج بحران، هرروز نمايانگر نقاط داغ‌تر

پایگاه خبری انصارحزب الله:گروه ‌بين‌المللي بحران در گزارش سوم خود از بحران بحرين در ششم آوريل ۲۰۱۱ مي‌نويسد: «سرکوب به واسطه مداخله نظامي عربستان از ۱۴ مارس در بحرين مي‌تواند يک جنبش توده‌اي با مطالبه اصلاحات دموکراتيک را به درگيري‌هاي مسلحانه تبديل كند.» اين موسسه ‌بين‌المللي در گزارش آخر خود در اين رابطه مي‌افزايد: «بحرين با جمعيت حدود يک ميليون و ۲۵۰ هزار نفر در سال ۲۰۱۰، کوچکترين عضو شوراي همکاري خليج فارس (جي‌سي‌سي) است، اما پيچيده ترين و طبقه بندي شده ترين جامعه در ميان کشورهاي خليج فارس را داراست.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:سقوط,آل خلیفه,بحرین,, :: 10:29 :: توسط : برو بچ قرارگاه شهید فهمیده

خانه از پای بست ویران است...


کارگردان مجموعه جهانی یوسف پیامبر(ع) در واکنش به دست دادن اصغر فرهادی با آنجلینا جولی گفت: این کارگردانان و بازیگران الگوهای جامعه‌اند و الگو که از الگوی دیگران پیروی و تبعیت نمی‌کند.

پایگاه خبری انصارحزب الله:پس از انتشار تصاویری مبنی بر دست دادن اصغر فرهادی با آنجلینا جولی در رسانه‌های جمعی، فرج الله سلحشور نامه‌ای را خطاب به فرهادی نوشته و نسخه‌ای از آن را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد که متن کامل آن به شرح زیر است:
 



 ادامه مطلب...


چرا مافیای غرب ازتماشای«جدایی نادرازسیمین»لذت می‌برد؟



این گزارش حاوی تمام متن و حاشیه‌های "جدایی نادر از سیمین" و پاسخ به یک سؤال بزرگ است. چرا غرب تا این اندازه به فیلم اصغر فرهادی اقبال نشان می‌دهد؟

پایگاه خبری انصارحزب الله:جدایی نادر از سیمین اولین فیلم ایرانی است که در جشنواره اسکار یک میهمان ویژه! خواهد بود و احتمالاً جایزه اسکار را هم می‌گیرد.



این مسأله تا آن حد از نشانه، مدرک و اماره برخوردار است که هیچ ذهن عاقلی نمی‌تواند پیش‌بینی دیگری غیر از تصویر فرهادی بر روی سن جشنواره اسکار داشته باشد.



اما سوال اینجاست که جدایی نادر از سیمین چه طُرفه‌ای با خود داشت که از مدت‌ها قبل از آغاز اکران نیز مورد توجه جهان استکبار و رسانه‌هایش قرار گرفته بود...!؟

 

 

نویسنده:سید شهاب الدین رضوی راد
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:تحلیل روز,سیاسی,جدایی نادر از سیمین, :: 10:19 :: توسط : برو بچ قرارگاه شهید فهمیده

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ
سلام به همه ی دوستان.من علی هستم.دوباره برگشتم.ولی با توجه به بعضی مسایل،این وبلاگ دیگه برای خودمه و برای انجمن نیست.با مطالب جدید منتظرمون باشید.راستی نظر یادتون نره هاااا.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قرارگاه شهید مطهری(معرفتی،سیاسی) و آدرس mssh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 9448
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید